intervjun ja

Sjuk resa ja..

Då det var en måndag spårade ett godståg ur och mitt tåg norrut blev runt 8 timmar försenat.

Jag kom aldrig till Jokkmokk )=

Däremot bestämde de sig för att fara 14 mil enkel väg bara för att intervjua mig i ca 1,5 timmar.

Jag var lite mör och allmänt död i skallen efter all väntan men jag tycker det gick rätt bra. Hade vart kul med lite feed-back på det faktiskt.

Hmm.

De skulle höra av sig (in)om en vecka. Spännande!!

När jag kom tillbaka till Skinnsberg hade jag vart borta i ca 36 timmar. 34,5 av dem spenderade jag på tåg eller väntade på ett tåg..

//Träsleven

Jobbintervju

Japp, min första skogliga arbetsintervju.

Nu på måndag.

kl 13:30 på Statens Fastighetsverk i - stay with me - Jokkmokk! *tadaa*

Jäpp. Blir en sjuk jäkla resa. Men det ska nog gå bra. Man kommer fram lagomt less och lökig..

Aja.

*försöker hålla tummarna*