Men gössikär!

Jag vorde rakt förvånad. De var som mört ute när jag skulle hem borda bio:n.

Jag blev förvånad. Det var nästan mörkt ute när jag for hem från bion.

Det kan vara för att det var molnigt, det hade regnat så asfalten var mörkare åxå..

Tänkte ett kort tag : "Är sommarens ljusa nätter redan över?" Men det gjorde inte så mkt, för nu fick jag ju använda extraljusen (= Wohoo! =P

Jag var och såg två filmer, min spontanitet ville i på morgonen dra mig mot exotiska delar av Sverige som Västkust eller östkust.. Antingen Halland eller Småland/Öland. Men jag lyckades stå på mig. Dock kollade jag upp tåg- och flygpriser.. För att inte min spontanitet skulle torka ihop alldeles så gav jag efter när det föreslog biomaraton. Så jag höll på fara på tre filmer idag men fick nöja mig med två =P

"Transformers 2 - De besegrades hämnd". Riktigt energisk film, full kastrull.. Hej hopp galopp nonstop!

"Johan Falk, Gruppen för speciella insatser" eller vad den nu hettte. Den bjöd på mkt aktion, pangpang, sirener och hmm nämnde jag pangpang? =P

18:30 - 21:20 första filmen. 21:30 - 23:30 film två. Visst var man lite less på att sitta men det gör inte så mkt (=

Nåväl.

Simma lugnt!

Pip å tut,
Det här är Träsleven som loggar ut.