Min nya poolare c(=



Det är en begagnad tv, en 32" 100Hz Wide. Köptes i Västerås.

Den förra tv:n var död.

Ja, jag tittade på "10 orsaker att hata du", vad kan man säga, jag är en sucker för sånna filmer ibland =P

En bok


Stilleståndsdagen.

Klockan elva, den efte dagen i den elfte månaden år 1918 tystnade vapnen i Första Världskriget.

Den här dagen hyllar vi dem som dog under kriget och ger dem en tyst minut.

bla bla allmänt pladder

What we do in life, echoes in eternity!!

Min ena kompis med trubbel har längre inga trubbel. Hon for hem igen efter at jag surrat med henne, de talade ut om allt och allt är bra igen. Det gjordes en struts av en fjäder. Jag kan inte låta bli att känna mig delaktig (=

Jag är för spontan ibland.. Jag lägger stålars på saker jag kanske inte borde när jag anser mig ha rätt mkt nån gång. Det får ju inte sparas pengar till nästa månad verkar det som... Jag lade idag ner en halvtusing på två presenter till två kompisar hemma som fyller år i december.. Men ja, de blir nog glada (= Jag tyckte själv den var rätt ball den där grejjen =P Det är garanterat Ingen som har en såndär hemma =P

Imorgon ska vi redovisa våran Röjningsövning, vi blev klara idag. Idag blev det dock ingen äppelkaka, jag tog fram lite Björna-kaka och sen kom Carl-Filip å hade köpt en Butterkaka (= Party! Allt gick åt! =P
Idag skulle papperna in tror jag, imorgon sker redovisningen i fält.

Jag har en ledig långhelg på gång igen. Från fredag nästa vecka till och med måndag.. Undrars vars jag ska he mig. Hem? Försöka fara till Stockholm? Småland? En annan i Småland? Göteborg? Uppland? Hem? Näh inte hem iaf.

Jag såg jag hade en snygg lucka första helgen i december, det är då de fyller år de jag spontanshoppade åt =P

Jeeapp..

Igår började jag surra med en tjej jag hängde lite väl intensivt med för två år sen. Hon gör mig alltid glad. Sen påminns jag om vad som hände. Vad jag förstörde och det gör mig alltid lika ledsen. Hon behöver bara titta på mig och jag smälter. Hon är lycka. Lycka på så vis att hon är rolig, lätt att få att skratta, inte alls ful och har de absolut mjukaste läpparna jag någonsin träffat (det säger hon iofs att jag har åxå) Men det är alltid ett "aber". Jag borde inte träffa henne nåt. Visade sig att hon bodde i Stockholm numera nämligen. Det är ju bara 18 mil dit. Men det får inte gå lika lång tid igen innan jag träffar henne igen. Nog att hon varit kvar på samma ställe i två år. Hon är fruktasnvärt impulsiv, nästan på ett dåligt sätt ibland. Men det är ju lite av det som är charmen med hon. Men guuud vad jag surrade om henne nu då.

Över och ut!

Värd

Hehe, kom på en sak till:

Jag var en riktig värd idag, vi jobbar i smågrupper om fyra persjust nu den här veckan och då när vi hade gjort en genomgång i det oss tilldelade beståndet så åt vi lunch och återsamlades här hos mig senare.

Då bjöd jag på kaffe (kokkaffe naturligtvis), Äppelkaka m vaniljvisp och sen innan de gick så blev det en (tänkte inte på hur stora glasen var..) 8cl whiskey åxå åt dem. Själv avstod jag smart nog =P

Så nu blev det ännu mer disk. Förb...! =P

Simma Lugnt!

/AD

Relationer.

Jag har två kompisar som mår skit just nu.

I det ena fallet är det en kille som tiger som en mus, kniper igen mun som en jäkla mussla. Nånting är det men samtidigt ingenting ändå. Så har det varit en ett par veckor nu..

I det andra fallet är det en som inte kan lita på sin tjej och nästan uttryckte sig soma tt det är bättre att vara ensam så slipper man alla former av onödigt tjafs..

I båda fallen känner jag så starkt att jag "måste" hjälpa dem, jag vill få dem på fötter igen, jag vill få dem glada igen... Men jag befinner mig ständigt helt fel rent geografiskt sett, jag är aldrig där jag borde vara och vara den goda vän jag är..

Jag vill vara där för dem och stödja dem då de har det svårt, jag försöker engagera mig, men jka man lägga sig i för mkt?

Jag fick en gråtande tjej i min famn i fredags som sagt, måste surra med henne åxå kom jag på..

Är det sådär man vill ha det? Vill man verkligen hitta nån tjej när det kan bli sådär tokigt? Kärleken kan ställa till det värre än den värste drängfyllan..

Jag har ett tomrum känner jag. Det är ett tomrum efter närhet, ett kontaktbehov om man så vill..  Men det går nog över det med till slut. Bara hon inte är för puckelryggig bara =P

Över och ut!

Jaktfesten!

Yeah!!!

Ikväll är det Jaktfest! Det är den största händelsen i Skinnskatteberg på den här sidan nyåret =P

Fördrink klockan 18 och middagen startar klockan 19.

Nä nu ska man ha städat klart =P Diskat åxå samt hunnit på systembolaget en kort sväng =P

Fick en gråtande flicka i min famn igår /= Var osäker på sin framtid med sin kille /= Inga visa ord hann passera mellan mina läppar förrän hon sprang iväg /= Nästan så jag hoppas hon var full så hon inte känner sådär på riktigt /= )=

Mysteriet med den ensamma ölen..

Jag gick på puben igår. Skulle bara ta en öl och kolla läget. Den blev som inte ensam den där ölen.. Det som är mysteriet är hur det gick till. Tur jag bara hade en hundring med mig =P Studentpuben är ett farligt ställe =P 20spänn för en öl eller en cider..

Jag skulle kliva upp normaltidigt och städa innan gästerna kommer.. =P vaknade upp 11 och halvbakis, de kommer runt 14-15 så jag har lite tid på mig (=

Ska det vara såhär?

Hade som magknipä häromdagen.. Magsmärtor är nog rätt ord förresten.. Vaknade runt 5 på morgonen att hur jag är låg gjorde det ont och det kom i femtonminutersintervaller. Vid intag av föda sved det till i magen vilket skapade ett litet moment 22. Lösningen på det här problemet var nämligen intag av vatten i massor (gärna lite plommon åxå). Jäpp, det var en gammal hederlig uppsvälld förstoppad mage nämligen. Det har jag aldrig haft förut och vem som helst skulle bli förvånad av att vakna kl 5 på morgonen av att det känns som att tarmarna håller på vrida sig ur "fästet".. "Ska det vara såhär?" var ju en tanke (=
Det har nästan gått till sig nu iaf (=