Såhär ser jag ut nu ungefär

Såhär ser jag ut nu ungefär

halvångest

Nu är det en vecka kvar här hemma i Örnsköldsvik innan det bär av söderut igen :/

11:40 den 18 feb börjar resan söderut och kommer fram någon gång närmare 22-tiden..

I början av min praktikperiod tyckte jag mig ha all tid i världen att göra nåt med mina poolare men för var dag som går minskar fönstret för att hitta på nåt med någon.

Jag har hemuppgifter som är ogjorda :/ *dåligt*

Var ut på en liten promenix idag, knäppte lite kort. (Nu är det en vecka kvar här hemma i Örnsköldsvik innan det bär av söderut igen :/

11:40 den 18 feb börjar resan söderut och kommer fram någon gång närmare 22-tiden..

I början av min praktikperiod tyckte jag mig ha all tid i världen att göra nåt med mina poolare men för var dag som går minskar fönstret för att hitta på nåt med någon.

Jag har hemuppgifter som är ogjorda :/ *dåligt*

Var ut på en liten promenix idag, knäppte lite kort (
http://Buuus.bilddagboken.se/index.php?main=...)
Kommentera mer än gärna :)

Alla hjärtans dag snart :/ jag ska inte vara bitter men den är helt enkelt inte rolig som singel, som nåt slags påminnande om hur värdelös man är :/ att "ja nu Anders är det bara tre år sen du hade nån tjej sist" :/

Var på dansmaran förra helgen, det var riktigt kul :) roligt att titta på folk som dansar å att dansa är kul åxå, blev rakt uppbjudd några ggr :D

Hade en inneboende från Jämtland tillochmed :) NÅN viss bangade juh, inga namn Linda, men ja, det var du som bangade.

Har sparkat igång internet igen så nu kör man inte längre ADSL utan Fiber. Trådlöst åxå för den delen. 10mbit.

Snart skolan igen som sagt..

det ser ut typ som så att jag åker ner 18:e, är där nere i typ fem veckor, sen ner till sydtyskland i 9 veckor för att komma på skolan igen å vara där i två veckor å vips är det Juni å jag slutar skolan :/ Tiden kommer att gå fort tror jag. Bäst att inte falla in löv med nån nu.

Nåväl.

Orrvarr!
/AD)

Sista veckan

Var på Dansmaran i helgen v. 5.

Dansade på fredag med två tjejer jag verkligen gillade, jag kände på mig att dem får man aldrig se igen, spec inte då jag åker ner så snart till södra sverige igen..

Dansade med dem på lördagen åxå, tänkte man skulle "göra bort sig" och be om numret kanske, eller ok inte numret men typ om de har nån lunar eller msn så man kunde tala lite med dem utanför maran, hur stor är chansen att man kommer att dansa med någon av dem igen? den ena hade just börjat fara ut å dansa så den kan ju få för sig att det var skittråkigt och helt enkelt sluta innan sommaren..

Men gjorde jag bort mig? nej. det var förjävla tråkigt och jag fick faktiskt en jäkla ångest över det.

Jag hade en trevlig inneboende här åxå på lördagen, en kompis från Jämtlands djupa skogar som hade bestämt sig att fara hit trots att hennes kompis bangat.

Det var helt ok på maran, träffade lite kompisar jag inte sett på ett tag och det var trevligt :P

På söndagen tog jag å min inneboende en promenad för å hitta på nåt innan hennes buss sku gå på kvällen.

Så det blev en långpromenad in mot stan å vi träffade på en kompis där som var hundvakt åt "räkan", en jätte.. STOR hund :P en snäll Grand Danoise (eller hur det stavas)

Av en ren slump den där dagen träffade jag en helt ny bekantskap.

Intrycket vart enormt.

Plötsligt var den enorma ångesten som totalt bortblåst! :/ Det var som att den ens inte existerat :/

Jag, hundvakten å den här nya bekanskapen såg på en film på kvällen åxå.

Jag var faktiskt ut och red med dem på måndagen, men det var för att jag faktiskt tycker det är kul att rida :P *ssch! säg det inte till nån*

Den där kompisen gjorde ett så starkt intryck på mig så jag kan inte släppa det/henne.

Jag bygger upp murar och vinner, jag får bort henne ur skallen men så fort jag ser henne rasar alla murar och jag börjar om på nytt igen :/

Jag har ju så förbannat kort tid kvar!

VARFÖR SKA SÅNT HÄR ALLTID HÄNDA NÄR JAG INTE HAR "TID" FÖR DET?

så FÖRBANNAT typiskt!!

Helevete!


Det var ett solklart fall av "You had me at hello" :(