Installerad


Jäpp, nu har man installerat sig.

Jag går i en klass med 41 människor från hela Sveriges yta, nordligasten kommer från Kiruna. Han har väl runt 90mil bara ner till övik å sen ytterligare 53 mil till Skinnskatteberg.

Det är rätt typiskt. Man flyttar och naturligtvis till den byn i Sverige som har det längsta ortsnamnet :P

Skinnskatteberg, Kommer inte ihåg vad det kom från. Nåväl.

Jag har nu gått i tre veckor, börjar lära känna klassen sakta men säkert. Verkar inte vara några mupptruckar i den här klassen heller. Men så har man inte lärt känna alla heller. Men jag tror inte det är nå mupptruckar i den här klassen.

Vädret. Det har varit ganska bra faktiskt :)

Jag har gått i T-shirt och Shorts varje dag :) Har gett mig fan på att använda dem så länge jag bara härdar ut :)

Mötte förra veckan en tant, visst det var "friskt" ute, det var vatten på bilrutorna men det hade inte regnat, och jag kom i T-shirt å shorts å hon hade en vinterjacka å halsduk å mössa :P

Hade två prov förra fredagen, ett i Matte och ett i Träkunskap.

Trä vet jag inget om, Matten blev underkänd :/

Hade ett Träprov på tisdan åxå, det var att känna igen träbitar, säga vilket träslag det är. Det klarade jag precis :P G var 7p jag fick 7p.

På måndag har jag omtenta på matteprovet. Känns trist och är just nu det enda gruset på min hockeyplan.

Annars känns det odelat positivt.

Nja nästan iaf.

Jag är inte med nåt på Älgjakten :( Det är andra året i rad :(

Känns faktiskt riktigt tråkigt. Riktigt tråkigt.


Idag fixade jag Mobilt Internet, Det är väl helt ok, Skitlångsamt på uppladdningen. det var en besvikelse. Kommer bli ett helvette med bilddagboken :(

Nåväl.

Nu har jag kommit igång å här skall det bloggas!! :D

Välkommen!

Hejdå!

//Anders