Me

Me

Jepp, har bytt utseende lite sen i februari


Mångt och mycket har hänt.

Var skall jag börja?

- Jag har varit i Tyskland på praktik i 9 veckor

- Jag har gått ut den där utbildningen "KY Skogligt basår"

- Jag har sökt till Skogsmästareutbildningen i Skinnskatteberg till hösten

- Jag har kommit in till hösten på Skogsmästareutbildningen, en treårig utbildning

- Har fixat en lägenhet i skinnsberg, en etta på 41kvm som troligtvis kommer bli min lya i två år, kanske tre beroende på om jag kan läsa tredje året i Umeå.

- Jag har varit på Åselemarknaden och i sedvanlig oordning träffat en massa folk, haha en tjej bjöd mig på sin drink. På min tröja hamnade den då hon gjorde ett försök till såndär rysk juicekastning :P Jag sträjdes lite med henne, jag satt å småjävlades lite :P

- Jag jobbar nu på VMF NORD på Domsjöfabriken i Örnsköldsvik, jobbar där typ tre veckor till..

Jag tänkte jag skulle sparka igång den här bloggen igen, bloggar nog på Lunar åxå men vi får se hur det blir med den saken i framtiden/ i skinnskatteberg
.

Simma lugnt!


Roger in, Roger out!